صنایع انرژی های پاک

زندگی پاک و جسم سالم حق ماست

صنایع شاهین با تلاش و اطلاعات علمی به روز خود یکی از معتبر ترین شرکتهای وارد کننده و مجری پانلهای خورشیدی و توربین های بادی در کشور است که علاوه بر اهمیت حفظ و تولید انرژی های پاک ، امکان بهره مندی تمامی اقشار و منسب های اجتماعی را در جای جای مناطق کشور پهناور و همیشه جاوید ایران را فراهم ساخته است .
سیستم های خورشیدی و بادی بسته به مناطقی که تابش نور خورشید و باد در انها وجود دارد قابلیت نصب و بهره برداری خوبی خواهد داشت
با توجه به اینکه در اکثر مناطق ایران 8-15 ساعت افتاب مستمر موجود میباشد سیستم خورشیدی با بازده میانگین 80 % بهترین صرفه اقتصادی را داراست .
انرژی های بادی نیز در مناطقی مانند : سواحل دریا و ارتفاعات باد خیز مانندمنجیل و ارتفاعات تبریز و … که حد اقل 5-10 ساعت از طول شبانه روز باد ملایم تا تند در ان مناطق می وزد ارزش اقتصادی داشته و قابلیت اجرایی دارد.

اهمیت موضوع در مناطقی که هیچ گونه دسترسی به برق یا سوخت نباشد مشهود است در این صورت با پرداخت هزینه متعادل و نسبتا کمی یک نیرو گاه کوچک در حد یک کارخانه یا منزل مسکونی یا حتی ویلای خود ایجاد و خود را از سایر ارگان های حامل انرژی و هزینه های گزاف مبرا سازید
این سیستمها از توان روشن کردن یک لامپ کوچک معمولی تا پخچال و تلویزیون و موتور جوش گرفته تا قدرت لازم برای مصرف انرژی یک شهر را مهیا می سازد.

اگر شما هم میخواهید صاحب یک مرکز انرژی خورشیدی یا بادی در ملک شخصی خود باشید همین حالا با ما تماس بگیرید و از قیمتهای به روز و امکانات جدید بهره مند شوید .